03 júla 2014

Au Naturel

Ahojte :)

Dnes tu pre vás mám recenziu na paletku od Sleeku. Už tu mala byť dávnejšie, ale nejak zostala v rozpísaných článkoch :)


Budem stručnejšia ako naposledy. Čo sa týka kvality, tak som rovnako spokojná ako s Oh So Special. Nemám čo vytknúť. Trošku tiene prášia, matné viac - klasika. Nič príšerné nečakajte.


Teraz Vám poviem to najlepšie. Tiene Bark a Regal, sú na 99,999999 % rovnaké ako Boxed a Wraped Up, o ktorých som už písala, že ich najčastejšie používam pri bežnom líčení do vonkajšieho kútika. Niekomu by to možno vadilo, že má takmer (a pre niektorých aj úplne) rovnaké tiene, no pre mňa je to výhra, lebo tieto tiene zbožňujem. Sú skvele pigmentované, matné, odtiene sa dajú naniesť aj jemne, ale môžete ich naniesť aj v plnej intenzite ako sú v "kalíšku". Pre mňa ideál.

 
Jedna vec, ktorá je podľa mňa na Au Naturel lepšia, je to, že obsahuje aj svetlý perleťový tieň ideálny do vnútorného kútika - Taupe. Tiene v hornom rade sú až na už spomenutý Taupe matné a svetlé. Pigmentované sú dobre, len na ruke splývajú kvôli svetlosti.


Keď si to zhrniem, tak táto paleta je naozaj výborná na bežné prirodzené líčenie, ale viete s ňou vďaka tmavým tieňom vytvoriť aj výraznejšie líčenie. Podľa mňa je to univerzálna paleta, ktorá je určite ideálna na cestovanie - sama to tak robím.
 
Aké odtiene okrem klasickej svetlej béžovej cez celé viečko sú váš ideál na bežné denné líčenie?

2 komentáre:

  1. do záhybu zvyknem dať nejakú tmavšiu hnedú a momentálne mám zase linkové obdobie:), prípadne, keď chcem tu neutralitu osviežiť, dam do vonkajšieho kútika fialovú, vyzerá to skvelo a vytiahne mi to zelenú z očí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sme na tom takmer rovnako :) A práve ten Regal je v skutočnosti taký tmavo fialovo-bordovo-hnedý, a k zeleným očiam sa vyslovene hodí.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)