06 septembra 2014

Kiko Milano

Ahojte :)
Dúfam, že ste na mňa ešte nezabudli, a ak hej, tak s dnešným dlhým článkom si snáď spomeniete. Ja som si totižto neplánovane dala pauzu od blogu, a vlastne takmer úplne od celého sveta internetu, pretože okrem súkromnej mailovej adresy som nič iné neriešila. Nechcela som to tak, ale okolnosti inak nepovolili :) Takže, to len na úvod. Idem k podstatnému, a to je už sľúbená recenzia na veci, ktoré som si kúpila v Taliansku v obchode Kiko.  Nakoniec si myslím, že asi je aj lepšie, že píšem naozaj s odstupom času, pretože môj názor sa na niektoré veci trošku zmenil, a viem ich lepšie posúdiť. (Ak sa vám nechce čítať moje litánie, tak preskočte na posledný odstavec.)

Ako prvý som sa rozhodla obkecať rúž. Takže komplet názov znie Luscious Cream Lipstick. Odrazím sa od názvu, a musím povedať, že rúž je naozaj krémový, príjemný na perách, a vôbec ich nevysušuje. Ja mám pekný ružovo-telový odtieň, ktorý je perfektný na bežný deň. Prekvapila ma celkom dobrá výdrž - na takýto typ rúžu - vydržal mi dlhšie ako napríklad rúže od Catrice a robí na perách podobný efekt resp. finish. Rúž má zaujímavý obal. Je to svojim spôsobom klikací obal, ale nie taký ako napríklad u Dermacolu. Pri tomto rúži musíte potlačiť vrch, a tak sa vám vysunie spodok rúžu, a ten už len vytiahnete von a hotovo. Asi som to popísala blbo, ale nejak zrozumiteľnejšie mi to nejde :) Dôležité je podľa mňa poznamenať, že tento obal je síce zaujímavý,  má netradičný povrch, ktorý je ako keby holografický, ale je aj dosť veľký v porovnaní s mojimi inými rúžmi. Ešte pri obale zostanem. Výrobcovi by som ruky odťala za toto - obal sa neskutočne ošúchava. Pridám vám aj fotku, ako vyzeral po týždni, čo som ho mala takmer celý čas na stolíku a dvakrát som ho mala so sebou v kabelke, v ktorej sa nemal o čo šúchať. A poviem vám, že na fotke to tak nevidieť, a teraz by som vám ho už ani neodfotila, lebo vyzerá naozaj hrozne. Viem, na kvalite rúžu - náplne - to nič nemení, ale predsa, kto by si chcel kúpiť niečo, čo po týždni vyzerá horšie ako veci ktoré mám niekoľko rokov?

 
 
Ďalej idem na ceruzku na oči. Ide o ceruzku Sportproof, ktorá by mala byť dlhotrvácna, vodeodolná a neotierajúca sa. A viete čo? Musím súhlasiť. Ja som touto ceruzkou nadšená. Mimo iného, veeeľmi sa mi páči odtieň, ktorý sa mi na fotkách až tak zachytiť nepodarilo. Pôvodne som chcela fialovú, ale vybrala som si krásnu hnedú so strieborným leskom, čo slovami možno až tak dobre neznie, ale v skutočnosti sa mi veľmi páči. Líčila som sa s ňou aj vo veľkých horúčavách, ktoré zvládla super, a nikde sa nepohla z miesta. Pre mňa úplne na jednotku.

 
Ako posledný produkt mám pre istotu tekutú linku Super Colour Eyeliner, a keď si hovoríte, že načo zas produkt na oči, tak aby to bolo ešte trafenejšie, tak tiež v hnedej farbe :D Linku som tiež chcela pôvodne vo fialovej, ale neviem prečo, zvíťazila zas hnedá. Linka tiež má byť vodeodolná, s čím môžem súhlasiť, ale očí sa nesmiete ani dotknúť, pretože potom pomaly schádza dole. Linka má mať dobré krytie, s čím jednoznačne musím súhlasiť, avšak, nesmiete ju zabudnúť pred použitím pretrepať. Môj odtieň je výrazne teplá hnedá, ktorá je pre mňa netypická, pretože takto teplé odtiene hnedej bežne nepoužívam, ale drahému sa páčila, a mne vlastne tiež, tak nebolo o čom. Linka nemá štetček, ale hrot, s ktorým sa veľmi dobre pracuje. Dokážete s ním urobiť naozaj tenučkú linku bez námahy, a ľahko sa dostanete aj do kútikov. Ale... linka asi po mesiaci zmenila textúru. Keď som ju pred tým pred použitím pretrepávala, tak bolo počuť ako žblnká, ale teraz nič. Zhustla, a keď ju otvorím, občas na hrote nájdem hrudky z farby. Nemyslím si, že by obal netesnil. Doťahujem ju na čo najtesnejšie, tak neviem čím to môže byť, ale mrzí ma to, pretože sa mi naozaj páči manipulácia s ňou, aj výdrž, a chystala som sa konečne na tú fialovú :) No neviem, či ide o vadný kus, ale aj tak ma to odradilo. Linka sa stále dá používať, to nehovorím, ale takýmto tempom bude onedlho po nej.

 
Ešte to v závere zhrniem. Kiko sa mi naozaj zapáčilo, predajne vyzerali pekne, predavačky boli milé tiež, výrobky sa mi páčili. Rozhodne je ešte dosť vecí, ktoré by som od nich chcela vyskúšať, a ak budem mať možnosť, tak aj vyskúšam. Rúž si ma získal svojim dokonalým odtieňom, nevysušujúcou a krémovou textúrou, ale naopak ma mrzí nekvalitný obal. Ceruzke na oči nemám čo vytknúť, a odporúčam ju každej minimálne omrknúť. Tekutá linka má pekný odtieň (aj ostatné na predajni boli krááásne), ale to, že sa po mesiaci začala správať ako keby mala aspoň rok, tak to jej neprepáčim, a znovu si ju nekúpim. Tak, čo hovoríte na tieto výrobky vy? Skúšali ste už niečo od Kiko, resp. chceli by ste?

2 komentáre:

  1. no po tvojej recenzií by som siahla asi len po ceruzke, linka s hrotom nie je nič pre mňa, viac mi vyhivuje štetček a ten obal rúžu by zamrzel každú:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hrot naozaj nie je pre každú, lebo nie všetkým vyhovuje. Tvrdé nemám rada ani ja, ale tento je krásne pružný, a s ničím iným sa mi nepodarilo zatiaľ urobiť tak tenkú linku. A za ten obal rúžu som stále naštvaná, lebo čo sa náplne týka, tak som si ho veľmi obľúbila.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)