16 júna 2014

Orly Purple Crush

Ahojte :)
Znova som tu s príspevkom o nechtoch. Resp. tento príspevok je skôr o nefotogenickom krásavcovi od Orly. Na fotkách sa mi absolútne nepodarilo zachytiť farbu, pretože buď na fotkách vyzeral príliš do ružova, alebo sa na fotkách z neho stratil ten žiarivý - možno až neónový nádych. Odtieň sa najviac blíži realite na samostatnej fotke, aj keď v skutočnosti je omnoho viac do fialova. No rozhodne vám odporúčam sa ísť naň pozrieť, lebo mne tento odtieň učaroval :) Bála som sa, že môjmu odtieňu pokožky nebude svedčať, ale myslím si, že som sa bála zbytočne.

 
Je to môj prvý lak od tejto značky, na ktorú sú recenzie - ako inak - rozporuplné. Dosť sťažností býva na výdrž, na ktorú sa ja sťažovať nemôžem. Vydržal mi na nechtoch pekný takú istú dobu ako laky od Sally Hansen, ktoré mne držia najlepšie. Preto, že som spokojná som si už kúpila aj ďalší odtieň, ktorý vám predstavím niekedy nabudúce :) Lak je v maličkom 5,4 ml balení. Laky sa vyrábajú aj vo väčšom, a to by som už povedala "rodinnom" balení, pretože 18 ml je už naozaj dosť. Myslím si ale, že také veľké balenie je super práve na laky, ktoré lakujete veľmi často, a menšie balenie zas na také pokusné lakovania :)

 
Lakovala som v dvoch tenších vrstvách. Na fotkách trošku presvitá nechtová línia, ale to len preto, lebo som musela nasvecovať ako blázon, aby lak nevyzeral naozaj úplne ružovo. V skutočnosti vôbec nepresvital, a myslím si, že kto rád lakuje hrubšie vrstvy, tak mu bude stačiť možno aj jedna.
 
Akú máte skúsenosť s lakmi Orly vy? 

15 komentárov:

  1. Orly laky sa mi páčia, hlavne tie odtiene v DM-ke, ale potešilo by ma keby sú lacnejšie..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si som rada, že do DM poputovali celkom fajn odtiene, a s cenou musím tiež súhlasiť, že by mohla byť nižšia, ale zas keď sú kvalitné, tak si rada priplatím.

      Odstrániť
  2. O této značce jsem nikdy neslyšela, ale vypadá moc pěkně! :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte do nedávna sa dala zohnať viac-menej len cez internet, ale teraz tieto mini laky sú aj bežne v DM :)

      Odstrániť
  3. ten má naozaj, ale naozaj nádhernú farbu! je pravda, že o značne som ešte nepočula, ale fakt vyzerá dobre!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V skutočnosti je podľa mňa farba ešte krajšia, bohužiaľ foťák ju dosť skreslil. Laky sú už dostupné v DM, tak určite odporúčam ísť sa na ne pozrieť, lebo tie odtiene sú skvelé :)

      Odstrániť
  4. Orly som este neskusala, ale pocula som o nich vela, vzdy ked som v DMke tak po nich pokukujem, mozno sa raz rozhodnem pre nejaku peknu farbu :)

    Pozyvam ta ku mne na blog na GA o balicek peknej kozmetiky :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež dosť dlho okolo nich chodila a pozerala, trošku ma odrádzala cena, ale nakoniec som neodolala :) Ďakujem za pozvanie.

      Odstrániť
  5. Od Orly som nemala este ziaden lak skor referujem ich sestru Sparitual :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sparitual láka aj mňa :) Ich laky sa tiež chystám vyskúšať.

      Odstrániť
  6. krásná barvička :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásna farba :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)