04 januára 2014

2014

Ahojte :)
Na začiatok vám chcem popriať do nového roku aby ste ho prežili podľa vašich predstáv, a aby sa vám darilo vo všetkom do čoho sa pustíte.
Dlho tu teraz nepribudli nové články, a verte, že nedostatkom inšpirácie to nie je, pretože mám dokonca veľa vecí aj nafotených, k niektorým článkom zas fotky práve chýbajú :) Mala som dosť hektické obdobie, ktoré síce neskončilo, pretože ešte musím dokončiť nejaké veci do školy a čaká ma ešte posledná ťažká skúška. Snáď sa mi podarí naučiť sa to podľa predstáv skúšajúcej :)
Dnes som sa vám chcela prihovoriť a popriať do nového roka.
Ešte vám sem pripojím moje vianočné nechty, ktoré ani neboli vianočné. Pôvodne som sa tešila ako urobím nejaký pekný nail art, ale vôbec som sa k tomu nevedela dostať, takže som skončila takto. Červený lak je od S-he s číslom 195, a zlatý lak je od Essence - Gold fever. Nechty sa mi páčili aj keď boli takéto jednoduché, okolie najviac obdivovalo červený lak, ktorý je naozaj krásny. Nebyť toho katastrofálneho odlakovávania, tak by som ho nosila oveľa častejšie. Ale odlakovať sa dá jedine s tým, že prsty pekne krásne zabalíme do alobalu spolu s poriadne odlakovačom nasiaknutým vatovým tampónikom, čo nie je ideálne.

Tak mi povedzte ako ste oslávili príchod nového roku, a môžete napísať aj aké nechty ste počas sviatkov nosili vy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)