19 februára 2014

Rúže Catrice

Ahojte :)
 
Stále som tu :) Dlho tu už bolo ticho, ale s dnešným príspevkom som sa chcela poponáhľať, aby ste ak vás niektorý z rúžov osloví, mohli stihnúť jeho kúpu.
Prvý červený fešák od Catrice v odtieni My Red Card, je naozaj výrazný. Kupovala som ho už asi pred pol rokom. Chcela som červený, naozaj výrazný, a hlavne s nádychom do ružova. Obzerala som sa, a všetky červené sa mi zdali dosť s teplým podtónom. Keď som zbadala tento, tak som si povedala, že nie je o čom. Rúž z tejto rady už mám, som s ním spokojná, cena je smiešna, takže skončil v košíku. Tento túž nezvyknem používať v hrubej vrstve, skôr ho iba zľahka na pery naťupkám :) Je to naozaj žiarivá farba, takže s ňou treba opatrne. Rúž je veľmi krémový, a tak sa ľahko stane, že ho budete mať aj inde ako na ústach, takže pozor :)
 

 
Druhý rúž bol pre mňa novinka, a ja sama ho mám doma len pár dní. Je z rady Ultimate Shine, a ide o gélový rúž v odtieni Don´t Pink And Drive. Musím uznať, že konzistencia je tak trošku gélová, čiže názov sedí :) Najskôr som chcela iný odtieň, ale ten už bohužiaľ nemali, takže som siahla po tom, ktorý sa mi páčil najviac ako druhý v poradí, a to bol práve tento. Pri prezeraní testeru som sa trošku zľakla výraznej farby, ale ako aj pri fotke kde ho mám na ruke môžete vidieť, že intenzitu si určíte vy. Na spodku je intenzita po prejdení jedenkrát, a nad tým je prejdené asi 3x. Na perách je príjemný, takmer ako balzam. Zatiaľ som si nevšimla, že by nejak pery vysušoval.


 
Ako som už spomenula v úvode, píšem vám tento článok, pretože druhý rúž som kupovala pred pár dňami vo výpredaji za polovicu, čiže cca 2€. Červený rúž by mal byť tiež vo výpredaji, pretože tento odtieň opúšťa Catrice sotriment.
 
* fotografie s rúžmi na perách pridám zajtra, alebo najneskôr v piatok Fotografiu s rúžmi na perách už som pridala. Na vrchnej časti môžete vidieť rúže nanesené v jednej vrstve, v prípade červeného rúžu len zľahka naťupkaný, a na spodnej časti fotografie sú rúže nanesený v plnej intenzite.
 
 
Pochváľte sa, čo ste vy nakúpili vo výpredajoch :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)