22 novembra 2013

Royal sandwich

Ahojte :)
Konečne je piatok, tak dúfam, že sa aj vy tešíte  na víkend aspoň tak ako ja :)
Chcela by som vám ukázať jeden lak, ktorý som si kúpila cez leto v Prahe. Proste takej ponuke sa nedá odolať, pretože laky od Sally Hansen z rady Salon Manicure u nás stoja približne 8 €, tak tam som kúpila v Sephore kde práve vypredávali niektoré odtiene lak za 100 Kč :) To by bolo bláznovstvo nevziať :) A ešte k tomu tak krásny odtieň :)

Takže dnes uvidíte tohto krásavca celým menom Sally Hansen Complete Salon Manicure v odtieni Royal Blush, ktorý má naozaj krásnu farbu. Nie je veľmi krycí, pretože na úplné krytie sú potrebné 3 hrubšie vrstvy. Výdrž má dosť dlhú, ale to asi všetky laky od Sally Hansen, pretože aspoň na mne držia lepšie v porovnaní s inými lakmi.

 
A aby príspevok nebol len o jednom laku, a aby ste si nemysleli, že názov príspevku je úplne od veci, tak som vám chcela ukázať, že ako napríklad môžete využiť laky, ktoré nemajú silné krytie hneď v prvej vrstve :) Je to takzvaná "sandwich manicure", kedy laky vrstvíte. Ja som najprv naniesla dve vrstvy dnešnej hviezdy Royal Blush, na to som naniesla jednu vrstvu glitrového laku od Essence Circus Confetti, a následne ešte jednu vrstvu Sally Hansen Royal Blush. Výsledok je zaujímavý, pretože lesklé glitre zmení vrstva krémového laku na úplne iné, a aspoň pre mňa, je to príjemná zmena.
 

Tento "kráľovský sendvič" mi dosť ľudí pochválilo, a pýtali sa ma odkiaľ mám taký zaujímavý lak. Pri odpovedi, že vytvoriť niečo takéto nie je o nič zložitejšie než klasické lakovanie nechtov boli prekvapení.
 
Prajem vám krásny víkend :)
Páči sa vám takáto manikúra? Už ste ju aj skúšali?

3 komentáre:

  1. krasna kombinacia!

    Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)