05 novembra 2013

Say Goodbye September

Ahojte :)
Viem, že už začal november, nemajte strach :) Len mi nejak nevydalo, a článok o tom, čo som konečne spotrebovala, a ako som s tým spokojná, píšem až teraz.


S-he Stylezone Nail Polish
Lak, ktorý bol ešte zo "starého" S-he, ktoré má už teraz na všetkých produktoch nový obal, som kupovala naozaj pradávno. Išlo o peknú trblietavú červenú, ktorá mala zlatý shimmer. Lak bol dosť veľký (12 ml), a prekvapilo ma, že takmer vôbec nehustol a stále bol fajn. Mal byť údajne "quick dry", čo teda nebol, ale nejak mi to nevadilo. Už ho nekúpite, resp. možno aj tento odtieň prezliekli do nového obalu, a to je dôvod prečo sa mi po ňom ani nechce pozerať. Tie nové obaly si ma moc nezískali. Ale to je k inej téme. Tento lak za to nemôže, a ak by bol stále taký ako tento, ktorý som dopotrebovala, tak možno by som si ho aj kúpila znova. Farba je pekná, tak odporúčam aspoň po nej sa pozrieť :)

Rexona Ultra Dry
Najradšej mám tuhé antiperspiranty, pretože iba pri tých mám pocit, že naozaj som aj niečo naniesla, ale zas nie sú lepkavé ako guličky. Sprej mi príde len ako taký doplnok na osvieženie :) Táto Rexona bola fajn. Ja som ju mala vo vôni Linen Dry, a nemala som pocit, že by sa nejak "bila" s parfémom. Vôňa na mňa pôsobí veľmi čisto, a to sa mi pri deodorantoch a antiperspirantoch páči asi najviac. Momentálne mám iný antiperspirant, ale s touto Rexonou som bola spokojná, možno si ju niekedy znova kúpim, čiže môžem kľudne odporučiť.
 
 
Fa Sport Double Power
Toto malé 50ml balenie som niekde dostala, a už si ani nepamätám kde a za akých okolností. Niečo sa mi marí s DM, ale nie som si istá. Každopádne už sa doma povaľoval dosť dlho, a povedala som si, že aj používať by som ho mohla. Prekvapila ma pri ňom naozaj silná vôňa. Celkom sa mi aj páčila, ale proste to bol nezvyk. A čo ma prekvapilo najviac, že vôňa po umytí sa na mne aj slušných pár hodín celkom intenzívne udržala. Tento fakt je výhoda, ale niekedy aj nie, pretože sa pletie do iných vôní ktoré ešte na seba dáte. Ale v prípade, že len tak sedíte doma, a predpokladám, že vtedy na seba parfém nelejete, tak je to príjemné. Na pravidelné používanie pre mňa nie, ale ako občasné "navoňanie" kľudne odporúčam, a možno sa po ňom v drogérii aj pozriem :)
 
 
Got2b Volumania
Červená Megalomania nás asi naozaj opustila, a tak som vyskúšala ružovú Volumaniu. Najprv som dúfala, že je to presne to isté, ale asi nie. Vôňa je trošku iná, ale tiež sa mi veľmi páči. Neviem ale či to je len môj pocit, ale zdá sa mi, že trošku lepí vlasy. Celkový dojem ale vďaka vôni je stále veľmi pozitívny, a ja odporúčam.
 

Bioderma Photoderm Apres-soleil
Telové mlieko, v prvom rade určené na ošetrenie pokožky po opaľovaní. Sú naň rozporuplné názory, pretože niekto tvrdí, že nerobí absolútne nič, niekto hovorí, že najsamlepší na svete. Ja sa po tomto lete hrdo hlásim do druhej skupiny. Začiatkom leta som naozaj škaredo zhorela, a ešte k tomu mám slnečnú alergiu, takže som bola vyhádzaná a ani pľuzgierikom som sa nevyhla. Toto mlieko ma z toho vytiahlo po 3 dňoch, že som už necítila ani najmenšiu bolesť, a pľuzgierky som nemala už na druhý deň. Pre mňa to bol zázrak, pretože nič po opalovaní mi takúto službu neurobilo, čiže odporúčam ako len viem, a určite kúpim aj na budúci rok.


Balea Oil Repair Spulung
Veľmi omieľaná záležitosť. Tiež má svojich zástancov a odporcov. Vonia veľmi sladko, a takéto vône ja nemusím, ale tu sa mi tá vôňa dokonca páči. Na slnkom poznamenané vlasy to pre mňa bolo niečo neskutočné. Balzam mi vlasy vôbec nezaťažil, ale výživu dostali. Odporúčam, a ja už mám doma ďalšie balenie :)
 
 
Balea Oil Repair Shampoo
Používala som ho spolu s balzamom, a tiež si nemôžem vynachváliť. Keď som ho použila samostatne, že som už žiaden kondicionér, masku ani balzam nedávala, tak vlasy neboli vysušené, ale stále príjemné. Akože v tejto cenovej kategórii podľa mňa naj. Odporúčam, a tiež už doma mám ďalšie balenie :)

 
Ktoré zo spomenutého ste vyskúšali, ako ste boli spokojné? :)


2 komentáre:

  1. Nic z toho neznám, ale skvěle jsem se u tebe nainspirovala. Hlavně tvá oblíbená vlasová kosmetika by se mi moc hodila. Už si píšu Ježíškovi ;-).

    Giveaway Starbucks

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som len rada, a dúfam, že budeš aspoň tak spokojná ako ja ;)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)