12 júla 2013

Say Goodbye Jún

Ahojte :)
Konečne mám všetky skúšky úspešne za sebou, a budem mať viac času na ostatné veci, a samozrejme, aj na blog :) Pokiaľ je pekné počasie, tak ho chcem využiť tráviť čo najviac času vonku, tak dúfam, že aj vy si užívate leto.
Za jún spotrebovaných vecí nebolo tak veľa, a v poslednej dobe celkovo nejak málo vecí sa mi zdá že míňam, tak tomu musím prispôsobiť aj prílev nových vecí :D
 
Lush Mask Of Magnaminty
Toto je proste úžasná maska, o ktorej som vám písala aj TU. Ak si prečítate tú recenziu, tak pochopíte :) Túto masku používam pravidelne, a zatiaľ žiadna ju neprekonala. Ihneď ako mi došlo toto balenie som si pri najbližšej návšteve Lush predajne kúpila ďalšie, a verím, že si kúpim ešte veľa ďalších. Jednoznačne odporúčam.

Alverde Clear Fluid
Tento produkt som vám už spomínala v samostatnej recenzii TU, a v spotrebovaných produktoch TU. Toto je už naozaj neviem presne koľké balenie, ale používam ho naďalej, a ani to meniť nebudem, pretože mi stále vyhovuje, tak načo to pokúšať :) Keď sa mi minie, tak nastáva panika, a rýchlo idem do DM, ale teraz som sa poistila, a zobrala som rovno posledné dva čo im tam ostali :) Takže vidíte, že toto je ďalšia moja stálica, ktorej sa nemienim vzdať, a odporúčam každému, kto má mastnejšiu, alebo zmiešanú pleť. Neškodí ani citlivej, takže kľudne do toho :)

Alverde telové maslo Červený pomaranč a bazový kvet
Ďalší produkt od Alverde. Toto maslo som mala len v malom balení, a ešte jedno malé som si kúpila. Maslo mi vyhovuje. Má naozaj hutnú konzistenciu, a keď ma žiadny krém nezachránil, tak maslo pomohlo. Teraz v lete ho používam tiež dosť často, pretože po častom sprchovaní, behaní po slniečku a pod. je moja pokožka vysušenejšia, a napríklad kolená alebo lakte si vyžadujú viac hydratácie. Toto maslo im ju rozhodne dopraje. Páči sa mi aj vôňa, ktorá mi je príjemná. V kelímku síce vonia trošku inak, povedala by som jemnejšie. Na pokožke viac cítiť ten pomaranč. Je to pekná a svieža vôňa. Mrzí ma, že to bola len limitovaná edícia, ale ak niekde uvidím ešte plné balenie, tak si ho asi kúpim. Toto maslo teda odporúčam, a plánujem vyskúšať aj iné od tejto značky, pretože ma naozaj milo prekvapuje.

Essence Fix&Matte Translucent loose powder
A predsa tu máme aj niečo z dekoratívky :) Tento púder je určite veľmi dobre každému známy. Toto balenie som mala už doosť dlho. Viem, že ho z predaja stiahli, ale nakoniec vysvitlo, že ho vlastne len nahradili tým istým len v novom obale. Pribudol však aj v kompaktnej verzii, ktorý by som chcela vyskúšať teraz. Z toho môžete súdiť, že s púdrom som bola spokojná. Nemám pocit, že by nejak vysušoval, a keď ste ho nedali kilo tak ani na fotkách ste nevyzerali ako mŕtvola :) Tento púder odporúčam, a dúfam, že jeho verzia v novom obale je taká istá ako táto :)

Keď to zhrniem, som spokojná. Všetky produkty, ktoré som spotrebovala buď už mám aj kúpenú náhradu, alebo kúpu plánujem, takže čo viac si priať. S ničím som nebola nespokojná, a všetko by som s kľudným svedomím odporučila ďalej :)

Máte s niektorým z vyššie uvedených produktov skúsenosť?

4 komentáre:

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)