09 septembra 2013

Ešte som tu :)

Ahojte :)
Dlhšiu dobu som sa tu neukázala :) Nebola to nijak plánovaná pauza, len proste nebol čas, a pri niektorých okolnostiach ani chuť. Toto leto sme mali počasie v drvivej väčšine naozaj letné, čas som trávila veľa vonku, a počítač som zapínala niekedy len z dôvodu aby som mohla vyplatiť faktúry a hneď som ho aj vypla :) Nevenovala som sa ani svojmu blogu, a netrávila som ani čas prezeraním tých vašich (teraz to doháňam :D ). To, že som sa blogu nevenovala, ale neznamená, že nemám sa o čo s vami podeliť. Zvláštne je, ako som pri niektorých veciach myslela na to, že "o tomto určite musím napísať na blog".
Inak leto sa dosť podpísalo aj na mojich nechtoch :D To moje zahradkárčenie na balkóne s tromi kvetináčmi, chuť neustále niečo vypekať alebo upratovať sa prejavilo tak, že nechty som stále musela skracovať a skracovať, lebo vždy sa nejaký zlomil, až sú tak krátke, že neviem poriadne písať na klávesnici :) Takže nejaké lakové kreácie sa ani konať nemohli, a ešte nejakú dobu to bude pre mňa peklo, pretože s krátkymi nechtami som nemožná a nič neviem robiť - veď tie čo máte dlhšie nechty určite poznáte.
Boli ale aj horšie časy, a to teraz v závere leta sa stali smutné udalosti, takže som naozaj ani nemala chuť, a všetky malichernosti šli bokom. Ale aj o tom je život, takže netreba sa utápať v smútku, ale zas sa venovať veciam, ktoré človeku vyčaria úsmev :)
Dúfam, že ste mali pekné leto, aj keď možno nie presne podľa vašich predstáv. Teraz v septembri už možno sedíte v školských laviciach, alebo máte pracovnú rutinu, keďže obdobie dovoleniek je viac-menej na konci.
Takže v priebehu pár dní sa tešte na články, a prvý bude asi dobehnutie restov Say Goodbye :)
 
Aké ste mali leto?

2 komentáre:

  1. to s tymi dlhymi nechtami poznam, ja som tak raz nevedela zdvihnut vydane mince a ked mi v obchode potom sli kdesi vydavat uz osm len s hrozou pozerala, aby mi to podali do ruky a nie na tu vydavaciu tacku..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach jaj, toto tiež poznám. Keď je tá tácka na vydávanie aspoň v tvare takej mištičky, tak si to viem aspoň tak pošuchnúť, ale keď je proste rovná, nebodaj s okrajom ...

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)