08 marca 2013

Sivé dymové

Ahojte, prajem vám pekný piatkový večer, a samozrejme aj pekný víkend :)
Dlho som tu nebola. Alebo aj bola, ale nepísala som o ničom. Nie, že by nebolo o čom, ale vždy keď som sa prihlásila, tak som sa zapozerala do iných blogov, a nejako na písanie neprišlo. Stále pretrváva také moje zvláštne obdobie, stále to zdravotne nie je ok, tak som mala takú nič moc náladu. Nedá sa povedať, že zlú, ale takú proste, že som zhovorčivá moc nebola, a v hlave som si doriešovala nejaké veci :)
No a dnes mi prišiel úplne vytúžený balíček :) Nevedela som sa ho dočkať :) A konečne sa ku mne dnes dostal do schránky žltý lístoček, tak som išla ako o preteky na poštu, a nechcite vedieť ako rýchlo som utekala hore schodmi do bytu s balíčkom v rukách :D Skoro som si nohy dolámala :D O obsahu vám napíšem neskôr ;)
Dnes názov článku hovorí o sivej, dokonca dymovej :) Keďže som teraz mala také hĺbavé obdobie, tak som si dnes vytvorila také pochmúrne sivé líčenie očí :) Priznám sa, nepaprala som sa s tým nejak extra, chcela som aby to bolo jednoduché. Nanášala som na oči všetky možné odtiene sivej, trošičku aj čiernej, ale tú som rozmazala dostratena. Na fotkách, samozrejme, ako to už býva zvykom to vyzerá úplne inak ako v skutočnosti :D Ja sa asi nikdy nenaučím fotiť nejaké normálne fotky :D Proste si predstavte, že v realite to je asi raz tak tmavé, a výraznejšie :D Aspoň na mne je to dosť výrazné, pretože na mne sú čierna a tmavé farby vždy veľmi výrazné :D Aspoň podľa mňa, pretože bežne veľmi výrazne nalíčená nechodím. Tak sa teda na moje rýchle dielo pozrite, a skonštatujte či je to byteľné :D (neviem prečo ma takéto slovo napadlo, ale iný ekvivalent ma nenapadol :D ). Tiene sú z H&M paletky, tie som nanášala na bázu od Elf, a riasenka je Maybelline Great Lash Lots of Lashes.
Cez víkend asi nebudem mať veľmi prístup k internetu, pretože budem oslavovať a snáď si víkend užijem tak ako chcem :) To isté prajem aj vám, tak si víkend užite, a priložím vám sem fotku, ktorá naznačuje obsah môjho balíčka :) snáď vám čo najskôr budem môcť poreferovať moje dojmy, a ukázať vám aj fotky, ktoré sa mi, dúfam, podarí urobiť aspoň nejaké :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)