06 októbra 2013

Fashionista

Ahojte :)
Konečne sú moje nechty v akom-takom pozerateľnom stave, a ja som mala náladu na niečo výraznejšie. Tak som teda nalakovala lak z H&M v odtieni Fashionista, a oživila som ho na palci a prsteníčku "kvietkom", respektíve pokusom o netradičnejší taký halabala kvietok. Ten som robila bielym lakom na francúzsku manikúru od Miss Sporty. Nakoniec som pridala ešte kamienok, a hotovo :) Bola to rýchla záležitosť, pretože som sa  s tým moc nepaprala.
 
Z diaľky celkom pozerateľné, a nie až tak tradičné, pretože viacero ľudí sa nad nechtami pozastavilo, že je to zaujímavé. Ja osobne som bola s výsledkom spokojná. Takéto farby nenosím často, ale keď už, tak si to užívam.
 
Prajem vám peknú nedeľu, a napíšte mi ako sa vám páči výsledok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)